一直都覺得係個場大雨造就左我地係朗豪坊玩左成晚,冇錯,係成晚。5個鐘我地玩左d咩呢?食飯就係mos burger,日本仔burger store,食落比麥記好好鬼多!價錢也適中,冇三個o咁貴,平均消費$4x,一個combo有湯飲,跟個沙律再加個飽,食到都幾飽!我叫個個醬燒吉豬扒 飽好鬼厚,但d肉就好軟,粉又唔厚,好good!

跟住本來話睇戲,但就行行下行左去仙跡岩飲野,三位女士都叫左雙料朱古力,我就叫左杯野莓唔知乜,飲落又真係唔知自己飲乜...而且發現個度d衛生諗真需要改善!好多小強爬來爬去...

飲 完後去了dream park玩左陣,可惜自己唔識玩部機,waste左d$$...本來諗住返歸,但突然記起未買禮物俾coco,所以去了一間賣公仔的 舖頭,三位女士俾俾下意見就變左自己係度揀鐘意的公仔...結果買左一隻精靈羊咩咩,對眼真係好有神~kaka~check!

其實之後有停雨我地都冇留意,anyway,能夠係呢度玩足一晚都覺得幾ok~

z89383424.jpg

arrow
arrow
    全站熱搜

    linjie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()