今日要介紹下件local勁野, 就係 登登登登~~公司姐姐推介的 mp3 手錶! 深水涉鴨寮街貨仔~ $2xx 蚊就可以有1g的容量~ 而且音質比起出邊d mp3機, 毫不遜色! 仲有usb口即插又得, 跟線插亦得! 而usb口的隱藏位在錶帶,所以極fit, 隻錶一番公司,  隨即掀起一股搶購熱潮~! 訂購人數可以比美抽新股!

下邊就係隻 錶錶實圖啦~ 真係幾正ga~!(But I haven't buy it :P)

z89318684.jpg

z89318819.jpg

現在是下午4時10分, 成個department得我一個駐守... candy媽媽放大假, yokie同事請病假, 威廉大佬去了開會, 維尼同事落bank搞佢d private business... 剩下我一個係度睇online comic... 還有成個鐘先收工...時間過得真慢... ... ... ... ...有陣風吹過tim...

arrow
arrow
    全站熱搜

    linjie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()